donderdag 4 november 2010

Donderdag avond 4 november, 'greetz 'n luve, Dorith'

ieve lezers,

heeeeeheeee, daar zijn we weer!
Het voelt wel weer tof om hier te zijn, ik heb het nu al gemist!
Dat wordt nog een erg potje, straks als ik na dit weekend weet dat ik hier een tijdje niet meer kom...
Thuis zijn was ronduit raar. Bedoel, ik had hier wel en potje gejankt, maar ik kon er thuis ook wat van..
Een totaal ander ritme dan hier in de kerk, ik miste de trainingen, en ik voelde me alleen.
We waren zo'n groep geworden, dat, ik in iedere geval, me wel een soortvan afgescheurd voelde, toen ik thuis was.
Maargoooooeed, we gaan er een suuupaaaah toll weekend van maken, en lekker genieten, en vooral heel veel
TONELEN!
Ik hou ervan, van de kerk, en de mensen, van dat verrekt hoge stapel bed, van mijn kostuum, van ONS!

En nu, verstoppertje! (hahaha, ze vinden me niet, rara waarom^^)

greetz 'n luve
Dorith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten