donderdag 4 november 2010

Donderdag avond 4 november, 'Groetjes, Mirjam'

Lief dagboek,

Super fijn om weer terug te zijn in het internaat! Ik ben nog lang niet bijgeslapen en uitgerust, integendeel. Ik voelde me afgelopen dagen nog brakker dan in de 'internaat-week'. Misschien komt dat doordat ik weer alleen was en geen lotgenootjes om me heen had, of door het ontbreken van de fysieke training in de ochtenden, of doordat ik alle dagen heb gewerkt van 9u tot 18u. Ik kreeg in ieder geval ontzettend last van m'n keel en dat is nog niet over helaas. Maar nu ik weer hier ben, met al die leuke en enthousiaste mensen om me heen, voel ik me weer helemaal toppie. Al die lachende en knuffelende mensen werken helend denk ik ;) We gaan zo in het donker 'omgekeerd verstoppertje' doen(1 persoon verstopt zich en de rest gaat zoeken), dus ik moet snel weer stoppen. Jammer dat het dit keer maar voor een paar nachtjes is, zou hier nog wel een paar weken willen blijven..

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten