donderdag 4 november 2010

Donderdag avond 4 november, 'Much Loveeeee, Elene'

LIEF DAGBOEKJE,

YEAH, back home!! De kerk is echt mijn tweede huis.. De sfeer hier is echt zo bijzonder, zo chill! Ja je zal wel denken van jajajajaja dat zal wel zo zijn, nee maar ECHT!!
Maandag zat ik weer lekker in de trein naar Utrecht en ik dacht alleen maar: Ah, ik wil dat Joost en Robert mij wakker zingen met "ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd'.
En dat we dan samen gaan ontbijten of even een biechtje doen of even Nard of Maurits die roepen dat de training weer begint. Gewoon maar een ding om aan te denken.
Maaaaarjaaaaaaaa, de week is voorbij en nu even volop genieten van dit weekend en de voorstellingen. Daar heb ik echt mega veel zin in!!! Ik denk dat het super leuk wordt en ik ben ervan overtuigd dat we 5 super goede voorstellingen gaan spelen.
NEE MAAR ECHT!!!!! (leuk citaatje uit de voorstelling gooi ik er even doorheen)
Nu gaan we omgekeerd verstoppertje doen in het donker. WOEHOEHOEH.

Much loveeeee,
internaatganger numero 26.
Elene dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten