donderdag 4 november 2010

Donderdag avond 4 november, 'Liefs, Annely'

lief dagboek,

Jaa! we zijn er weer:D!! terug op de plaats waar ik toch een beetje van ben gaan houden!
Ik heb dit koude, voormalig-kerkgebouw-maar-nu-theater toch wel een beetje gemist...
Vorig jaar heb ik mee mogen doen met See Me Feel Me. Eerlijk gezegd miste ik toen Theater De Kerk en de supertoffe mensen veel meer dan dit keer.
Het was voor mij dan ook makkelijker om zondag hier weg te gaan dan een jaar geleden. Misschien went dat afscheid nemen dan toch wel een beetje...
Maar dat neemt niet weg dat ik superblij ben dat ik weer terug ben in Zwolle!!
Morgen gaan we 2 voorstellingen spelen, zaterdag ook 2 en zondag de laatste voorstelling. Toen ik net hoorde van Ilona dat de voorstellingen van vrijdagavond en zondagmiddag zijn uitverkocht voelde ik toch een beetje zenuwen, maar vooral heel erg veel zin om te gaan spelen!! Ik heb echt zin om verder te gaan met het 2e deel van de voorstellingenreeks van Meisjesinternaat Vredestein:). Wie weet tot ziens bij een van de voorstellingen!

liefs Annely

Geen opmerkingen:

Een reactie posten