zaterdag 25 juni 2011

De verlangens van een eenzaam meisje.

Lieve mensen,

Ik zit nu boven op mijn kamertje. Buiten regent het, giet het. Bah. En ik moet studeren. Het schrijven van deze brief is dan ook wel een prima studie ontwijkende activiteit. Zit nu met mijn gedachten bij minder dan twee weken verder, want dan moeten we weer!!! Yeaaaah, whihoeeee!!

Nouja moeten, mogen is beter gezegd natuurlijk, want we hebben er zin in =)

Weer vier dagen los van alles en alleen maar spelen spelen spelen.

Een paar weken geleden hebben we een uitstapje naar het Havenwerkfestival in Deventer gemaakt. Daar hebben we de voorstelling twee keer gespeeld en het ging super goed! De rijen publiek stonden tot aan de haven, de gracht, het kanaal; ik weet niet precies hoe het heet dat wat door Deventer stroomt..? In elk geval; ze pasten er lang niet allemaal in. Dus hopelijk gaan we heeel veel van die mensen terugzien op het ZwArt Festival. En nog heel veel mensen meer natuurlijk. Zou leuk zijn!

Maar vóordat al dat leuks begint, moet ik nu eerst nog even heeel hard leren voor mijn tentamen voor donderdag en dan is het bijna zover. Dan kan de strijd weer beginnen tussen de meisjes in het mooiste internaat van Nederland; Meisjesinternaat Vredestein. En het plezier natuurlijk; maar dat is meer voor vóor en ná de voorstelling.

Tot over heel snel allemaal!

Liefs, Evelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten