woensdag 29 juni 2011

Zondigen. Dat is nooit goed voor een meisje uit het internaat.

Hallo lieve lezers,

Dit meisje leeft er weer helemaal naartoe: 4 dagen terug in het internaat. 

Het samen zijn met alle meiden uit het internaat heb ik best wel gemist. Rust, reinheid en regelmaat. Dat heb ik van de afgelopen weken niet kunnen zeggen.
Oke, nu moet ik toch echt wat geheimpjes vertellen net als Dalith. 

Ik ben ook geslaagd en heb ondertussen al een heleboel feestjes achter de rug, lekker vakantie gevierd, laat naar bed en ga zo maar door. Ik heb me dus aan alles behalve de regels van het internaat gehouden. Maar nu, op dit moment, heb ik mezelf voorgenomen om de aankomende week, de week voor de voorstellingen (7, 8, 9 en 10 juli!!!), wat rustiger aan te doen (vooral met lekker eten), want ik wil niet ineens vet vermoeid en conditieloos het podium op gaan. Ik spreek uit ervaring van de vorige voorstellingen op het festival Havenwerk...(spierpijn...)

Daarom ga ik nu stoppen met deze brief om eens lekker mijn rust te pakken voor volgende week donderdag! Ik heb er super veel zin in. Hopelijk tot volgende week allemaal :D

Liefs Merle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten