dinsdag 28 juni 2011

Een beetje ziek. Waar is zuster Joost?

Lieve allemaal,

Vandaag is een mooie dag. Dat blijf ik de hele dag tegen mezelf zeggen: vandaag is een mooie dag!
Prachtig weer, geen school en een goed boek. Maar al is het zulk heerlijk weer en heb ik mijn examens gehaald 
(vlekkeloos; zonder onvoldoendes), vandaag heb ik nog niet echt van mijn vakantie kunnen genieten...
Ik heb namelijk het overgrote deel van de dag - jawel, jawel- onder de wol doorgebracht. Met koorts, en zonder stem.

Maar ach, zoiets gaat vast snel weer over, en straks, als ik weer voor een klein weekje in het internaat mag zijn, hoef ik me daar ook helemaal geen zorgen over te maken! Daar zal zuster Joost ons vast en zeker weer goed verzorgen.

Ik heb er nu al zin in. Het stapelbed beklimmen, samen eten en weer een vast ritme opbouwen. En zelfs - dit geef ik eigenlijk niet zo graag toe-heb ik zin in de discipline en de regeltjes. Die gaan me vast en zeker goed doen.

En hopelijk kan ik aan het eind van elke dag oprecht zeggen dat het een mooie dag was, maar dat, lieve mensen, hangt ook deels van jullie af.
Het zal zeker lukken als jullie ons massaal komen bezoeken, in het Meisjesinternaat Vredestein!

Tot heel snel,



Liefs Annely

Geen opmerkingen:

Een reactie posten