maandag 27 juni 2011

Stiekeme meisjes en de tijd van hun leven

Lieve lezers,

Dit is even heel spannend, want weetje, ik ben samen met een ander meisje ontsnapt uit het internaat.
En eigenlijk mag niemand dit weten, want het is dus stiekum. Dus als je dit leest, niks door vertellen he!
We zijn namelijk uit het internaat naar de grote stad vertrokken. Rotterdam!

En ik zal je wat vertellen, het is hier zo groot en er zijn hier heel veel mensen en er rijden allemaal trams enzo.
En hier lopen zelfs jongens. Ja, die zien wij niet elke dag. Eigenlijk bijna nooit.
En hier lopen ze in het wild. Alles is wild hier, geen regels, niemand die kijkt of je het wel goed doet of juist dingen fout doet.
Heel fijn eigenlijk. We hebben de tijd van ons leven.

We zijn hier nu al een paar dagen en wat ze hier ook hebben is de parade, dat is een theater festival, heel groot en leuk.
Daar zijn wij ook geweest.

Maar we denken wel dat we maar snel weer terug gaan naar huis, want anders krijgen we straf en dat willen we niet.
Gelukkig hebben ze ons nog niet gevonden. want dat zou vervelend zijn.
Maar nu ik er over na denk mis ik thuis wel een beetje, de regels, de mensen, de meisjes.

Ik kan ook niet wachten om weer samen met alle internaat meisjes het podium te beklimmen.
Nu eerst nog een dagje genieten van de grote stad en dan ga ik dit leuke avontuur afsluiten en weer terugkeren naar het internaat.

En als jullie nu heel nieuwsgierig zijn geworden naar het avontuur die wij hebben meegemaakt, kom dan naar ons internaat,
dan kan ik jullie het allemaal vertellen!

Liefs Dalith 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten