donderdag 30 juni 2011

Het is leeg in het internaat. En stil.

Lieve lezers,

Ik ben op dit moment in het internaat maar er is nog niks of niemand te bekennen. Geen stapelbedden,  geen vrolijke liedjes, geen non Joost en ik zie geen enkel ander meisje uit het internaat. Een rek met onze internaat jurkjes, dat zie ik. Wachtend op een hanger tot alle 14 meisjes ze weer aan mogen trekken.

En dat moment is volgende week al. Woensdagavond zullen we ons weer klaarmaken voor 4 dagen in het internaat. Dan zal ons mega grote stapelbed er weer staan en zullen we onze bedjes weer netjes opmaken. We zullen elke ochtend gewekt worden met een bel, ons ochtendlied zingen, ontbijten op vaste plaatsen en onze internaat pakjes aantrekken. Ik zal mijn naam verruilen voor nummer 10. En ik vind het allemaal helemaal niet erg want in het internaat leven is best fijn.

Het zou super zijn als er veel mensen een kijkje komen nemen in ons internaat. En daarom ga ik nu de stad in met een stapel posters en flyers. Dan spreek ik alle mensen aan om te komen, en zelfs alle jongens, want iedereen is welkom in Meisjesinternaat Vredestein!  

Liefs,

Nu nog Geertje, straks nummer 10. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten