zaterdag 2 juli 2011

Het oudste meisje spreekt, wees gewaarschuwd.

Hallo,

Ik ben Tessa de Lange en ik ben de oudste in het internaat. Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb de afgelopen drie maanden doorgebracht in de isoleerkamer.
Dit is het kleinste kamertje in het internaat waar geen raampje te bekennen is, het is altijd donker en je hebt dus ook geen idee of het nou dag of nacht is. De isoleercel is voor de meest criminele meisjes, de stoerste. Dus ook voor mij.

Ik had namelijk op een zaterdagochtend bij het ontbijt een croissantje gestolen en heb het meisje geslagen dat mij verklikte en toen was het raak. De meester kwam woest op me af en heeft me aan mijn haren meegetrokken naar de hoogste raad die mij voor drie maanden op heeft gesloten.


Nu ben ik weer vrij en wil wraak nemen op het hele internaat. Ik zal nog strenger moeten zijn, ze nog meer onder de duim moeten houden voor het weer gebeurd. Ik zal het publiek dan ook laten zien we er de baas is, dus je bent gewaarschuwd.


Alle nieuwe meisjes die in het internaat komen, zal ik temmen. Ik zal zorgen dat dit nooit weer gebeurd. De isoleerkamer was vreselijk, maar het heeft me aan het denken gezet. De isoleerkamer heeft mij laten zien, dat ik nog harder moet zijn, nog strenger, misschien nog gemener. Ik ken mijn tactieken.

Dus je bent gewaarschuwd.

Tot ZwArt,
Tessa de Lange.

3 opmerkingen:

  1. ik had begrepen dat het naar spelen uit het boek niet moch wil je nog eens zo'n verhaal willen naar spelen je ga je gang maar
    dagboek Eindelijk verleden tijd
    en boek 5 jaar jeugdcentrum de vliert.hyves
    te koop
    http://www.mijnbestseller.nl/jeugdcentrumdevliert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor al die mensen zoeken van welke internaat dan ook
    doe hier je oproep foto's en leuke verhalen van toen
    internaten nederlande facebook
    http://www.facebook.com/groups/400584950034623/?fref=ts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://jeugdcentrumdevliert.blogspot.nl/
    http://jeugdcentrumdevliertt.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen