vrijdag 22 oktober 2010

22 oktober 2010, The day before.

Help me mezelf er alsjeblieft aan herinneren dat ik dingen voortaan op tijd moet regelen en niet moet wachten tot het laatste moment. Want het is weer eens zover...
 

Ik zit hier dus in de stress. Mijn hoofd is nog moe van een week Berlijn met alle ArtEZ 1ejaars waar ik vanmiddag van ben teruggekomen. Ik wist natuurlijk wel dat het eigenlijk teveel is achter elkaar, dat was ook een van de redenen waarom ik eerst geen auditie zou doen, maar omdat ik heel slecht ‘nee’ kan zeggen en het allemaal te leuk vind, zit mijn uitgeputte ikke hier mijn brein te dwingen om ook maar iets nuttigs op te schrijven, sterker nog, om überhaupt iets te doen.
 

Omdat ik in Berlijn geen internetverbinding had, kon ik mijn mail niet lezen. Ik wist dus ook niet dat ik nog kleren moest regelen voor het stuk en schoot daarom lichtelijk in de stress toen ik het las bij thuiskomst. Dit werd versterkt omdat ik plots besefte dat ik nog wat moest schrijven en de was doen, eten, mijn vriendje zien, douchen, socializen over mijn week en nu dus ook nog naar de winkel (wat ook nog eens 20 km rijden is omdat ik in een boerengat woon) en mijn hoofd is zo moe is dat ik niet eens meer weet wat ik zojuist geschreven heb.
Toch heb ik wel enorm veel zin om theater te maken...
 

Ik heb in Berlijn zoveel theater gezien dat ik nu al helemaal niet meer kan wachten om me er zelf weer vol op te storten. Waar ik ook enorm naar uitkijk is het samen zijn... Het samen werken en samen kapot gaan, het samen zweten bij de trainingen en zwoegen bij de repetities. Samen iets moois maken, of natuurlijk samen keihard afgaan.
Ik heb zin in morgen en de rest van de week en weekenden en ben blij dat ik dit mee mag maken!
Nu maar hopen dat we iets super tofs neer gaan zetten!


Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten