dinsdag 26 oktober 2010

dinsdag 26 oktober, Gisteravond vond ik het stapelbed ineens veel hoger en enger dan de dagen ervoor...


Lieve iedereen,

Het is alweer dinsdag! Wat gaat de tijd ontzettend snel hier!
We zitten op dit moment met zijn allen (alle 14 meiden) op een rij: Jeroen (regisseur) spreekt ons toe over de sfeer van de voorstelling. Dit had ik ook wel nodig, want ik vond de scènes die we hebben (al erg veel!) nogal vaag (maar super vet!).

Gisteravond vond ik het stapelbed ineens veel hoger en enger dan de dagen ervoor, wat ik nogal bizar vond.

De training van vanochtend wat wel erg fijn trouwens, vooral de massageoefeningen die erin zaten. En vanavond eten we rijst met kip en kerrie J. Maargoed, terug naar Jeroen. Elene moet de vloer op en speelt een monoloog. Daarna ben ik aan de beurt, we spelen een “nogal vage (maar super vette)” scene. 
Ben trouwens erg benieuwd naar de film van Erik en de uiteindelijke volgorde van de scènes. Maargoed, dat zal ik binnenkort wel zien. En jullie ook ;-). Tot snel!

Liefs
Annely

Geen opmerkingen:

Een reactie posten