maandag 25 oktober 2010

Maandag avond 25 oktober, We hebben vandaag ook nog een videoclip opgenomen

Lief dagboek,

vandaag is het maandag de 25ste van oktober, ik zit al vanaf zaterdag hier opgesloten bij The Young ones, in Theater de Kerk.
De afgelopen drie dagen zijn mij tot nu toe wel bevallen, de groep is echt superleuk en dat is erg fijn, omdat er een paar meisjes tussen zaten die ik nog moest leren kennen. Het is altijd spannend om nieuwe mensen te leren kennen en ik weet uit ervaring dat het al helemaal spannend is in de 'snelkookpan' van Jeroen.
we hebben al twee trainingen gehad met elkaar en al veel gerepeteerd, ik sta ervan versteld dat we in zo'n korte tijd al zo veel materiaal hebben, dus ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat komen, maar aan de andere kant hebben we nog maar drie dagen tot aan de première!! Echt vet spannend! Ik hoop dat er super veel mensen komen kijken en ons komen steunen, maar ik ben eigenlijk al superblij dat ik dit heb mogen meemaken, met al die bijzondere mensen en karakters.
Deze drie dagen vond ik echt tof dus moet je nagaan hoe de volgende dagen zullen zijn!

We hebben vandaag ook nog een videoclip opgenomen, allemaal in onze kittige pakjes, op een omafiets en met een appel in onze hand. Het was wel een beetje koud, dus hebben Dalith en Emelie geregeld dat we warme chocolade kregen op kosten van Joost (de kok :)
Dus wil ik de meneer van het restaurantding bedanken en Joost natuurlijk!
Ik ben gister jarig geweest en mijn verjaardag was best druk en hectisch, want eigenlijk gaat het proces gewoon door: eten, trainen, eten, repeteren, eten, repeteren en dan moest mijn feestje komen, maar eigenlijk lag ik als eerst in mijn bedje te snurken. SORRY! ;)
Wel iedereen bedankt voor de felicitaties en de slingers over mijn stoel, super tof!
En ik was superdepuperblij dat mijn mama, papa, Axel en Karin nog langs zijn geweest met taart van oma Jo (jammie) en cadeautjes!

Ik moet nog even melden dat ik de afgelopen twee nachten echt heerlijk heb geslapen, ik vond deze dagen heel intens en uitputtend, maar wel fijn :)
Oh, en kom allemaal kijken dus!

liefs en welterusten Zilpa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten