woensdag 27 oktober 2010

Woensdag 27 oktober, 'na de avondrepetitie werden we verrast door THE CASINGS'

Lief, lief dagboek,

Zo was ik bijna even vergeten te schrijven! Over 10 minuten moeten we alweer repeteren.

Het begint nu wel spannend te worden, want het is al woensdag! Dat is echt bizar, gister dacht ik nog: Oooh we hebben nog genoeg tijd, maar nu is het al woensdag en over morgen is de première al!
Iedereen begint nu ook wel moe te worden. Woensdag staat sowieso meestal bekent als de algemene instortdag.
Vanochtend werd iedereen een beetje brakkig wakker, want gister na de avondrepetitie werden we verrast door THE CASINGS ( de band die in 'See me, feel me' meespeelde).
Wij liepen zo lekker onverwacht (de meesten met het idee 'We gaan nu naar bed. YES') stonden daar ineens The Casings te spelen! Hoe leuk is dat.
Iedereen natuurlijk helemaal door het dolle heen en al snel werden ook de Internaatpakjes uitgedaan (Iedereen ging zich opeens ook opmaken enzo, hilarisch vind ik dat!!).
Uiteindelijk was het een heel gezellige avond en ik lag ook niet vroeg op bed, jammer genoeg aan de ene kant, maar het was wel de moeite waard! (Casings bedankt).

Nu ik dit schrijf, begin wel echt moe te worden. Op dit moment slaat de after-dinner-dip echt toe of de man met de hamer of.. nouja je begrijpt wat ik bedoel!
Ik begin nu ook wel echt benieuwd te worden welke kant we op gaan.
We hebben echt al super veel en de sfeer is echt al duidelijk bij iedereen. Gisteravond echt een goeie scene gemaakt, dat is dan ook super leuk als je een beetje begrijpt wat je aan het doen bent.
Vandaag gaan we volgens mij alles wat we hebben een keertje doorspelen en dan even kijken wat achter wat gaat en wat er dan nog gemaakt moet worden. In ieder geval dat is wat ik ervan begrepen heb.

Wat ik trouwens ook heel grappig vind met allemaal meisjes is dat het echt super rustig is. Ik sprak gister Sander (van de techniek) en die zei ook: Nou lekker dan, zijn ze klaar met repeteren en dan gaan ze gelijk slapen!
Hele verstandige dames dus. Dat was bij de 'Judas Passion' wel anders.

Oh, ik wil echt nog veel meer vertellen, maarrehhh Nard roept dat we in de Lounge gaan beginnen, dus ik ga stoppen nu!!!!!

Veel liefs vanuit het internaat,
Elene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten