zondag 31 oktober 2010

zondag avond 31 oktober, 'Ik ben weer thuis... '

Lief dagboek,

Ik ben weer thuis... echt heel anders, de sfeer is hier niet zo leuk als in de kerk. Er zijn hier in Almelo ook allemaal vreemde dingen gebeurt toen ik weg was, dus word er wel een beetje depressief van.
Ik wil echt heel erg graag terug, dus ik kijk ook heel erg uit naar donderdag !
dan ga ik iedereen echt helemaal dood knuffelen want ik voel nu pas hoe geweldig en hoe bijzonder deze groep is en hoe indrukwekkend onze voorstelling eigenlijk is. Er zit echt een zwaar gevoel bij, wat ook gewoon binnen komt en blijft hangen.

Ik heb alleen super veel zin in morgen vroeg, om op de fiets naar school te gaan! Ik heb gewoon zoveel energie echt heel raar, maar die energie moet ik omzetten in leren omdat ik volgende week toetsweek heb, dus het is wel heel zwaar.
 Ik mis ook alle mensen van de productie enzo ze zijn echt allemaal schatjes allemaal geweldige mensen, maar ik ben nu heel erg moe want het voelt ook al veel later dus ga ik maar slapen!

Heb zin in komend weekend!!  YEAAAAAAAHHH !!!!

Heel veel liefs van Arlette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten