zondag 24 oktober 2010

Zondag 24 oktober, 'Al met al is het voor mij heel erg wennen'

lieve lezer,

Net een training achter de rug, met een heerlijke ontspannings oefening aan het einde.
De trainingen zijn elke keer verschillend, de ene keer fysiek erg uitputtend, en vandaag eigenlijk heel relaxt, zondag he..
De groep is gezellig, al ken ik er nog niet zoveel. Al met al is het voor mij behoorlijk wennen.
Het ritme, de slaapzaal, de trainingen, de medespeelsters, begeleiders, trainers, koks, dramateurgen, coaches, productie leider, volgens mij heb ik nu nog niet alles gehad!
Ik denk veel aan thuis, en dat vind ik eigenlijk best vervelend. Het is moeilijk om me te concentreren op het theater en daar ben ik toch voor gekomen.
Ik heb al behoorlijk wat af gejankt, het zal ook nog wel even duren voordat dat over is, ik heb geen idee waar ik nou zo emotioneel van wordt.
(Het zit me nu al weer hoog!)
En god oh god, nou moet ik ook nog zingen!
Ze verzinnen wel leuke dingen hoor..!

Nou, ik moet zeggen, we zingen werkelijk en prachtig net een driestemmig christelijk liedje!
Gister dacht ik dat het nog mee viel, maar nu heb ik het echt koud, misschien moet ik wat meer lichamelijke warmte opzoeken....;)
Nouja, ik ga gewoon door, zometeen lunchen, en dan repeteren, daar heb ik zin in!
papa, mama, ik mis jullie ontzettend, maar ik ga heel erg mijn best doen om te zorgen dat dat niet zo blijft, als jullie begrijpen wat ik bedoel..!

We moeten elke dag een biecht doen, en dat wordt opgenomen en ook op het internet gezet, dus daar zullen jullie me in terugzien!

Heel veel liefs en wens me (ons) succes!

Dorith

1 opmerking: