maandag 25 oktober 2010

maandag 25 oktober, 'Het is alweer maandag...'

Lief dagboek,

Het is vandaag alweer maandag. De tijd gaat zo snel, we hebben de hele dag gefilmd. Buiten op de fiets. We moesten rondjes fietsen, en heel vrolijk zijn. Maar het was zo koud! Mijn voeten zijn helemaal nat van het gras. We zijn nu net terug, maar we zijn nog lang niet klaar. Ik ga nu zo even snel douchen, want het is vandaag mijn beurt. Even lekker opwarmen. Weetje wat gek is, de tijd gaat snel maar eigenlijk ook heel langzaam. De eerste dagen moest ik nog best wel wennen. Aan de groep, aan de sfeer, aan de energie. Het gaat nu steeds beter, en na een paar repetities heb ik er nu ook echt heel veel zin in! Het word volgens mij ontzettend raar. Maar o zo leuk! Meiden blijven meiden en ik moet er nog steeds even aan wennen, maar ik vind steeds meer mijn eigen plekje.

Liefs Dalith.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten